Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 16 april 2007

Av Therese :) - 16 april 2007 22:52

Tur att ingen åkte efter mig på v'äg hem.. Djurvän som jag är så vill jag absolut inte döda  något som helst djur!

Nå, iaf nu när det börjar att bli varmt så kommer ju dessa grodor framhoppandes.. Ofta sitter dom "dumma" djuren på vägarna och flyger rakt upp  när man kommer. Livrädd över att det man tror är stenar hoppar iväg så blir det att jag försöker väja för grodorna.. Känns ju verkligen tur att ingen ser en när man bor i "skogen".. Haha!

Av Therese :) - 16 april 2007 07:52

Vi tar väll och  börjar med att ursäkta för att jag tiden inte räckt till den senaste tiden för bloggning.. (såå, avklarat)


Tre dagars ledighet. Oj, så snabbt det gick. Har jobbat och jobbat, uppe med tuppen mellan 6-8 på mornarna och sen i sängs vid 23-00 på kvällarna.  Tur att killens familj bor i grannhuset så att vi har kunna gått dit på lite mat... Tack, tack!

Annars har vi hunnit med mkt. Shoppade köket i fredags och sen så i lördags så spacklade vi väggarna det sista och slipade samt att killens pappa murade på muren där vedspisen ska stå. Igår satts tapeterna upp och golvet las. Därefter så  började vi att sätta ihop köksskåpen. Verkar som att det kan bli riktigt fint när det blir klart :D

Iaf känns det som så nu.... Men det är långt ifrån färdigt. Dock blir det väll några dagar ledigt nu. Kanske skruva lite skåp och så enbart.


Idag är jag riktigt trött. Dock inte riktigt utvilad, men man kanske kan vila på jobbet? Ist för att vila hemma.. Fram och bakvänt asså :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards