Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 april 2007

Av Therese :) - 10 april 2007 13:29

Fy va jag skulle vilja gnälla, gnälla och gnälla just nu!Det är väll inte mitt fel att folk inte kan göra rätt från början. Måste väll kunna ha så pass mkt folk att verksamheten går runt riktigt och inte att vi ska slita häcken av oss bara för att. Det finns faktist mer än en plan. Sen kan man ju tycka att den som kommer och säger att man ska hinna med och hinna med borde kunna göra något med. Lära sig verksamheten kanske? Så kan man hoppa in när det blir luckor i verksamheten!Dessutom har jag ont i handlederna.. Men jag har väll mig själv att skylla för det.. Hoppas att min kisse kommer hem snart! Jag saknar den!!!Åh, *pip* dag!

Av Therese :) - 10 april 2007 10:32

Jag har nu till morgonen varit ute och letat lille kisse. Har sprungit runt på vägar, stigar, "i djungelsnåren" och hyggen. Hon brukar alltid vara mig trogen komma in på kvällarna och springa ut på mornarna.. Men dock inte nu *snörvel* Jag hoppas inget har hänt henne bara! *håller tummisarna* Hoppas bara hon tagit skydd i någon varm vrå för imorse så var det strömavbrott, det blåste och snön flög runt runt!Hoppas min misse kommer hem till ikväll, då ska hon få en lyxmåltid! :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards