Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 april 2007

Av Therese :) - 9 april 2007 16:33

Imorse på väg till jobbet så såg jag en liten misse miss! Stackars lite. Låg där vid vägen och rörde sig inte :( Låg även kvar där när jag åkte hem. Kissen är ju redan i kissehimlen! Tycker dock jag välldigt synd om ägaren... Ägaren kanske letar sin kisse? Kanske finns det barn hemma som längtar efter kissemissen.. :( Var iaf en långhårig kisse som var vit med (grå?)prickar på.. Någon som vet vem denna kisses ägare är?!Urscha! DUMMA BILAR!!!! Och dumma människa som kört och bara lämna kissen på vägen dock var någon vänlig människa som flytta misse till kanten! RIP Missemiss

Av Therese :) - 9 april 2007 12:58

Goddagens allesammans! Det är nu måndag! :DSom vanligt ännu en arbetsdag. (åtminstonde för mig)Nå, va ska jag skriva mer om?Solen lyser ute och blåsten har lugna ner sig!Något mer?Äh, nu drar jag och jobbar! :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards