Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 april 2007

Av Therese :) - 8 april 2007 20:26

Oj, en sån dag... Den har bestått av murning och murning. Jag har sett ut som en liten sotare.. Svart långt uppöver öronen typ. Haha :DHar byggt en "ställning" Där vedspisen ska stå på. Blir nor rätt bra när det blir klart men just nu så ser det ut som en lekstuga där barnen dragit in en massa sand och kladdat ner överallt. Även att vi fick lite besök av killens kompis, Mr. Nordin. Så han, killens pappa och killen fick hjälpas åt att bära ut den gamla klumpen.. Kan upplysa om att den vara så tung att jag klarade inte ens av att rubba den på golvet.. Gissa om den var tung?! Eller var det jag som va svag? Nå, nu är den iaf ute, Skööönt! Den som ska komma in är för tillfället på blästring och sen så ska den få lite färg på sig :DTänkte att jag skulle rita med ikea programmet lite.. Men Mr. R kom visst på att han skulle rita något som verkar mycket mer viktigt.... nämligen flänsar. För er som inte vet vad det är så är det en grej till bilen.. Vad annars? Skulle till att se Playa del sol, fast det hade hunnit börja så ska se det nu snart på internet istället. Svt har allt en bra sida dom :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards