Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 april 2007

Av Therese :) - 7 april 2007 12:46

Idag vår våran granne som vi är post/husvakt åt förbi. Han verkar vara en rolig man han :DSom han säger, jag tog "Kalle Anka bilen" till Norge men den drog så mkt bensin såå han tog en firma bil när han skulle hem :DHaha, en lustig man! Fick en flarra vin av honom som tack för att vi passar mC phersson Satt och läse om det förut, smak av en massa olika frukter. Lät kanske rätt gott... Dock brukar jag inte vara så superförtjust i vin. Men det är kanske gott?! Får smaka det någon dag kanske... Dock inte idag... För man vet ju aldrig om man åker på att jobba imorgon. Hoppas dock att tjejerna håller sig på benen så att jag kan vara hemma och fixa med köket..... :DHåller tidsplaneringen tro.. Sätta tapeter torsdag eller fredag?Påskgodis tajm :)

Av Therese :) - 7 april 2007 09:21

Sov först otroligt bra tills jag blev väckt vid tre tiden. Åh, Irriterande! Är sebbe där?? Svarar nej och killen på andra sidan kastar på luren! Är det för lite begärt, oj förlåt då om jag väckte dig.... tio minuter senare ringer telefonen igen. Denna gången är det någon tjej som även hon frågar efter sebbe. Även hon får svaret nej men säger åtminstonde förlåt! Därefter börjar katten att skrika och vill ut. Jag kilar ner släpper ut kisse och försöker sova vidare. Allt känns fel, det är varmt inne och jag ligger och vrider och vänder mig.. Kunde inte somna om på ett bra tag.Och denna blåst, hur vore det egentligen om den la ner för ett tag åtminstonde. Man skulle nästan kunna tro att huset snart ska lyfta... Det får vara STOPP NU!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards