Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 6 april 2007

Av Therese :) - 6 april 2007 12:52

Nu har jag fått nog av blåsten eller ska man snarare kalla den stormen? Hmm, hur som helst. Strömavbrott har vi hunnit med att haft några gånger sen blåsten startade. Igår en gång på dagen sen så på kvällen precis när jag skulle till att blogga lite såklart. Då blev det bäcksvart. Fast gick en minut, telefonerna pep till och sen gick strömmen igen. Skönt iaf att vi fick tillbaka strömmen till morgonen iaf.Ute finns efter vägarna en massa träd liggande lite här och var. Dock inget som legat mitt i vägen när man skulle förbi. Fast slalom emellan har man ju hunnit med! Haha!Idag så är det ju som de flesta redan vet, långfredag. Varför? Är denna fredag längre än alla andra?? :DÄh, jag tror nog att det är för att man ska kunna hinna med att äta allt gott som erbjuds. Godis, godis, godis och lite dricka därtill. Man blir ju så törstig av allt godis!Ne, jobbet tror jag kallar... drar kanske en sväng förbi påskägget först *chooooom*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards