Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 31 mars 2007

Av Therese :) - 31 mars 2007 23:43

Nu är jag trött.. mkt trött, det känns verkligen att jag vaknade vid fem imorse. Urscha! Nä, imorgon får jag verkligen inte vakna så tidigt. Men de lär väll väcka mig imorgon när någon *pip* människa från någon fabrik skulle ringa honom vid sju... Varför nu man ska ringa till folk så tidigt..Jag måste sova nu!

Av Therese :) - 31 mars 2007 18:40

Idag så har det äntligen dragits igång med köket... vi har plockat och plockat och pockat.. Otroligt vad grejjor man har i alla dessa vråar som finns. Och då har vi inte plocka upp alla saker från när vi flytta i vintras.. Men det kommer nog att bli bra när det är klart! Åtminstonde hoppas jag det!Har även fått en liten present av kisse missen idag... En liten fågelunge kom hon in och la på mattan. Mjaua lite glatt och visade mig. Helst av allt hade man ju vilja bara skälla ut lille misse. Men det hör ju till deras natur att jaga och tar in djuren gör de ju för att dom vill visa att dom varit duktiga!Oj va tiden går.. potatisgratängen är nu i ugnen... tiden är nog kommen att kila ut och starta grillen! Sen blir det smörgåstårta lite senare hos killens familj.. lillebrorsan hade ju födelsedag i veckan då killen inte va hemma.. så det blev en tårta till idag :DMums fillibabbas! Me like smöra-gåsa-tårta! :)

Av Therese :) - 31 mars 2007 05:03

tro om jag typ är uppe med tuppen dag?? Känns iaf så... klockan e knappt 5 och vad ska man egentligen göra nu???sova, såklart...

Av Therese :) - 31 mars 2007 05:03

tro om jag typ är uppe med tuppen dag?? Känns iaf så... klockan e knappt 5 och vad ska man egentligen göra nu???sova, såklart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards