Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Therese :) - 25 mars 2007 08:20

Igår blev det storstädning av hallen samt att sen så tog jag resten av nedervåningen. När jag precis blivit färdig tittade mamma och syrran förbi på lite fika. Trevligt :DPå kvällen komm killen hem så då blev det att vi åkte in på kina och åt lite gott. Jag åt friterad kyckling med ris och sötsur sås. Typ det godaste som finns :DSen åkte vi hem och såg en film. Säg att jag älskar mig, hette den. För att skriva ett citat från lovefilm vad den handlar om så skriver de såhär:Om 15-åriga Fatou och hennes vänner Betty och Kim som lever ett sexuellt utsvävande liv. I en tid då man experimenterar och försöker hitta kärlek, så tror de att enda vägen att få det är genom sex. De lägger ut halvnakna bilder på sig själva och dejtar okända män på nätet. En kväll efter att de spelat "sms-striptease" med ett killgäng händer det otänkbara. Fatou blir utsatt för ett övergrepp. Hon förnekar det hela, inför skolan, inför föräldrarna och även för sig själv. Fatou och hennes vänner lever vidare som om ingenting hänt, de arrangerar olagliga "funksexball" fester och struntar i sociala myndigheter och föräldrar som börjar ana oråd. Men en dag hinner verkligheten ifatt henne och hennes vänner. Inte så bra film men otäck hur det verkligen kan vara! URSCH!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards