Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Therese :) - 9 mars 2007 19:56

Äntligen helg! Yehoo! Skönt! Ska vila och vila hela helgen :D *soft* Hade planer på att imorgon åka skoter till något ställe, grilla korv, äta mackor och dricka varm o´boy så vad tror ni händer?! Jo, då har killens mamma kommit på att killen ska på massage mitt på dagen så hon har bokat in en tid mitt på dagen att han ska till stan och gå på massage! Skitkul för mig?! NOT! Även att hon var jätte nöjd över att han skulle på massage imorgon och betala 350 spänn för något liknande.. Själv så hade jag planerat att han skulle vara med mig och kanske göra något skoj...Men det känns som att det är som vanligt. Allt går i stöpet när jag planerat något! Ne, jag ska nog ta och gå å sura lite eller rättare sagt jag får väll kika på Let´s dance. Tro om Lasse blir kvar även idag.. Vad tror du? Vi får väll se...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards