Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Therese :) - 5 mars 2007 21:27

Så, då kommer här lite bilder. Har grejjat en massa idag med alla glas.. (ett jobb i sig) och sen så tog vi in den gamla soffan som fanns där innan. Har funderat lite angående att köpa ny soffa och det är väll bäst att vänta känns det som. Bättre att köpa en soffa när huset börjar närma sig klart... och man ser vilken ekonomi man har att spela med. Fast det förståss. Hittar man något superklipp slår man kanske till ;)Känner mig rätt trött, så det är väll kanske dags att ta och kila till sängs. Har varit jätte trött flera kvällar i rad nu. Dock dessto piggare på morgonen :D

Av Therese :) - 5 mars 2007 10:53

Hade bestämt att jag inte skulle handla något ur H&M katalogen men så kommer killen syrra och säger att jag kunde få beställa med henne. Varför, jag skulle ju inte handla. Dumma mig! Så ändå blev det så att jag beställde lite små söta klädesplagg. Även ett par tights. Skönt! Tycker jag att dom blir fula att ha på mig ute så kan jag ju alltid ha dessa när det är kallt under eller att man har dom som softar byxor hemma :DHar precis städad bort lite spån ur ena rummet. Jobbigt som bara den eftersom att det ligger flera golvvatten slangar och massa andra saker som inte borde vara där egentligen. Men sånt är livet på ett bygge ;) Saker och ting flyttas runt runt när man även ska försöka bo i huset....

Av Therese :) - 5 mars 2007 09:24

Hade hoppats på att det skulle vara åtminstonde lite sol ute idag men det enda man ser är moln. Iofs. är det med fint men det hade varit lite varmare om solen skiner. Annars är man ledig idag, helt okej :DSkulle behöva ta tag i att diska glas, urscha så jobbigt. Men det får väll funka ändå! Kanske kile ut och hämta lite ved så man kan elda. Vore kanske lite mysigt :DNe, varför gruva sig! Bättre att ta tag i saken på en gång!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards