Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under februari 2007

Av Therese :) - 5 februari 2007 21:26

Nu är datarummet färdigt. Eller så gott som iaf. Är lite småpyssel kvar. Blommor, gardiner och fixa på borden. Dessutom kanske någon hylla ska upp. Annars är det rätt klart. Kissemissarna tycker att skrivbordsstolarna är underbara. Har lagt en "ludde" från ikea på. Och killen tog "lurvpläden" han fick i julklapp förförra julen och la på sin stol. Värmer lite i ett halvkyligt rum. Fast emellanåt får man låna ut stolen till kissarna som även dom älskar stolarna med lurvklädseln!Börjar bli dags att ta sig till sängs nu igen, precis som alla andra dagarna. Fast ska ändå bli rätt skönt. Känner mig rätt trött efter en hel dag igång. Känns som att basseluskerna inte riktigt lämnat kroppen. Men så länge som man är på fötter och rätt pigg ändå så får man inte klaga!GODNATT!

Av Therese :) - 5 februari 2007 07:51

Så känns det.. typ iaf. Känns tragiskt att det ska behöva kännas så. Är det rätt att jag ska känna så? Eller är det så man vill jag ska känna?Som vanligt är det gnölande i var hörn, till vilken nytta? Vad vill man få ut?Välkommen tillbaka från sjukdommen!

Av Therese :) - 3 februari 2007 10:18

Det känns bättre idag. *skönt* Ska ner och ta mig lite fil och start därtill så kanske man blir riktigt pigg. Fint väder är det ju iaf idag. Borde man kanske försöka att ta sig ut ett tag och få i sig lite frisk luft. Bara det brukar ju kunna göra en lite piggare :D

Av Therese :) - 1 februari 2007 07:50

Fy bubblan vilken dag det var igår. Hoppas verkligen inte att idag blir lika. Penla mellan att vara feberfri till att ha 39grader. Dessutom slemhosta som verkligen inte vill släppa. Var verkligen gott med nyponsoppa som killens mamma kom med igår kväll. Fick även veta att tydligen fyller killens syrras kille år imorgon. Tro om han skulle firas imorgon eller på lördag? :S Hoppas att man är bättre till då. Känner mig just nu lite piggare iaf. Killens mamma skulle komma förbi vid 10 med mer nyponsoppa till mig. Jag längtar!! Nyponsoppa och köttsoppa är så gott som det enda jag klarar av att äta när sjukdommen slår till.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards