Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Therese :) - 23 februari 2007 21:32

Isolering är egentligen inget som jag tycker om. Det gör att kroppen kliar! Urscha! Sist jag höll på med isoleringen så fick jag massa utslag på händerna som klia jätte mkt. Hoppas inte jag får så nu igen, vill inte det. Sitter nu och lyssar på melodifestivalen låtarna som ska vara med imorgon. De finns flera som jag tycker verkar rätt okej. Få se imorgon hur jag känner när jag hör låtarna igen :DKanske finns den slutliga vinnaren imorgon?! Vem vet?

Av Therese :) - 23 februari 2007 16:55

Visst blev de snygga med det nya tyget? ;)

Av Therese :) - 23 februari 2007 07:28

Så har de gamla stolarna fått lite nytt tyg. Så nu är de rena och fina :D Var nämligen ägaren innan oss som lämnade en hel möbelgrupp fyra matbords stolar, två andra stolar, bord och skänk i samma serie. Ska även klä om de två andra stolarna men det fanns inte tyg hemma så det räckte. Men dom på tygaffären skulle kontakta mig när de kom hem. Bytte fönstret igår även fast det var -6 och snöade. Men snart är ju rummet klart. Enbart fönsterbrädorna som jag målade igår som ska sättas på plats. Sen är det klart!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards