Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Therese :) - 14 februari 2007 19:24

Någon som missat vad det är för dag idag? Nä det förstod jag nog det. Det är ju alla hjärtansdag förståss :D Lite överskattat allt detdära. Köpa presenter och allt möjligt.. Hur som helst visst kan det vara skoj att få saker och ting. Men att fira alla möjliga "konstiga" dagar hjärtdagar hit och mors och farsdagar dit, påsk och jul och vi får väll förståss inte glömma halloween. Utöver allt som ska vara vid alla dessa dagar så infaller ju födelsedagar och säkert någon dag som jag helt missat.Jag har iaf idag varit till mormor och moster och träffat mamma, syrrorna och Andreas. Trevligt. Bjussade även på min "special kladdkaka" Och dom blev förstås mkt glada över det :DNåväl, tror att jag håller på att få nageltrång i ena nageln på handen och det gör ont. Ajaj!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards