Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

Mindre bra

Av Therese :) - 30 januari 2007 11:02

Idag känns det verkligen inget vidare. Redan igår började det med att det kändes lite kliande i halsen. Men killen trodde att det var nog för att jag slipat en massa och dragit in det. La golvet i blivande datarummet och kände då på slutet medans vi höll på att jag blev mer och mer frysen och trött. Så det blev bums i säng. För att vila ett tag medans killen åkte och hämta katten hos hans föräldrar. Därefter gick jag upp och tog en dusch. En varm en sådan. Kollade även febern. Tempen låg på 36,3 så då borde jag inte vara så sjuk tänkte jag. (intala mig att jag var frisk) Vaknade därefter vid tre inatt och frös som en dåre så kilade då ner för att dricka samt ta en ipren. Även då kollade jag tempen. Visade sig vara 37,7. Grubblande över hur jag skulle göra med dagen la jag mig i sängen igen. Jag jobbar kvällen. Måste tag mig till besöket på vårdcentralen samt att jag hade lovat att jag skulle "storhandla" till jobbet.Tvingade mig upp vid 8:45. För att fixa mig lite och sedan dra mig ut i kylan. Skulle egentligen måsta vila lite. Men samtidigt kändes det som så många måsten och problem om jag skulle vara hemma att jag tvingade mig ut. Har jätteont i halsen uppåt öronen idag och fryser om vart annat. Känner mig kort beskrivet som ett gående lik, är jag en ande?

 
 
jempa

jempa

30 januari 2007 17:37

men du som jobbar på sjukhus borde väl inte gå på jobbet me feber hurru? STANNA HEMMA :D o inget dåligt samvete ska du ha heller. Bättre att du kryar på dig vetja. Hälsan e viktigast! *amen* :D

http://jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards