Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Therese :) - 20 januari 2007 23:56

Just nu känner jag mig så trött som att jag skulle behöva gå i ide för ett tag. Precis hemkommen efter att ha ätit taccos hos killens familj, ätit semla samt sett på någon film som var rätt bra men jag orkade inte hålla ögonen öppna på slutet :(Nu dags att jobba igen. Imorgon är en ny dag, återstår då att se vilken bil jag ska ta.. killens eller min? Hoppas på varmare väder. Typ 0 gradigt. Vill ha sommar snart igen eller åtminstonde vår. Men det är troligen ett tag kvar. Idag snöade det ju igen...

Av Therese :) - 20 januari 2007 15:39

Imorse när jag drog iväg till jobbet så stod det på mätaren -18 men bara lite längre bort visade den -21.. Kanske visade den lite varmare för att jag hade bilen på i ca 5-10 min eftersom jag inte satt i motorvärmaren igår. Den har nämligen krångla de två sista dagarna jag använt den Troligen kanske det är något fel på timern? Måste ta och kolla över det. Så kanske min lille brum startar imorgon ist. Så istället så fick jag ta killens bil till jobbet idag. Hoppas bara den startar sen ikväll när det är dags för att åka hem. Är nämligen inte det bästa batteriet i den :S Men har iaf motor-/ kupévärmaren i så den borde ju iaf vara varm. Var enbart -10grader här förut utanför jobbet. Tro vad man ska äta till middag ikväll, något förslag?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards