Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 11 januari 2007

Av Therese :) - 11 januari 2007 22:37

Som oftast är det som vanligt något som händer i min närhet...Idag var en dag på jobbet som vanligt. På väg hem ringer killen och vill äta på restaurang chansen gärna kina mat. Så vi svänger förbi stan för att inhandla middag. Börjar bläddra i häftet och hittar där Coppers burgare. Hur gott som helst. Så det slutade med att vi hamnade där ist. inte helt fel vill jag lova. (eller hur jempa, gärna följt med?)Därefter åkte vi hem. Killen fixade först duschen. Så nu funkar den fin fint :D sedan fortsatte med nästa rum som vi börjat med och jag fick plocka upp massa grejjor i badrummet som vi haft stående i kartonger. Ännu är inte alla sakerna uppe utan har en kartong som är 2gånger så stor som den jag plocka upp och nu känns det rätt fullt.. Hur ska det bli?Dammsugarn och moppen var även framme en sväng. Det är otroligt vad skitigt det blir av att man springer runt runt när man renoverar inne.Även att killen sågade sig i fingret på kapen. Hur han nu lyckades med det? Fast tur att det gick så pass bra som det gjorde. Enbart ett litet sår. Det verkar ju allt som att det ständigt ska hända något nytt här. Är det inte kissarna, jag, killen eller något som går sönder så händer det väll något annat.Snart är det iaf helg. Ska bli skönt.LEDIGG!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards