Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 januari 2007

Av Therese :) - 7 januari 2007 11:46

Började prata med en gammal barndoms kompis på msn förut.. om att jag bor i hus numer och han säger då att han varit sotare i vårt distrikt.. så det visar sig att han har varit hos mig även fast det var innan jag bodde här.. Men det är rätt tufft egentligen med tanke på att det var en ensam man som bodde här och inte ens folket på byn har varit in i huset. Så då när vi flyttade in så kom folk och flockades kring dörren för att komma in och kolla.. Haha! Folk är bra nyfikna.Hittade även en bild från gatufesten på mig och jempa. Man kan ju fundera på vad vi har för oss.. Haha, men skoj var det iaf :D Och god taccos tallrik!

Av Therese :) - 7 januari 2007 09:45

Solen skiner och det verkar vara några grader kallt, eller? Hur som helst så tycker jag att det är underbart att det är lite soligt :D Gillar solen...Tydligen så kan man i tidningen läsa att de tror att sommaren ska bli jättevarm. Härligt! Syd bara att man inte är ledig hela sommarern. Tro vad som ska hända idag?! Kanske blir det så att vi börjar med nästa rum eller så tar vi det bara lungt. Vi väntar och ser. 8-D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards