Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 september 2006

Av Therese :) - 20 september 2006 07:29

Urscha vad jag inte tycker om djur som ligger döda efter vägarna. På väg till jobbet idag såg jag en grävling som var sliten i två delar och låg där på vägen. Vidrigt! Mådde dåligt av att se den ligga där, blod och slamsor lite varstans. Varför får inte alla djur som körs ihjäl en liten begravningsplats. Ist om folk kör ihjäl ett djur så åker de bara därifrån. Antingen läggs djuret i diket eller ligger kvar på vägen. Varför inte anställa en människa som kan komma och ta hand om djur och plocka bort det döda djuret från vägarna. Även att det kanske skulle vara ett bra arbetstillfälle för några personer. Säkert någon som skulle klara av att ha ett sånt jobb, fast INTE jag! Jag som fortfarande tycker så otroligt synd om fågeln som jag krockade med för 3 år sen. Samt imorse när en liten mus sprang över vägen när jag kom och brummade med bilen. Hoppas den lilla musen klarade sig!Ne, egentligen borde man inte åka bil om man ska tänka på alla djur som kan skada sig och så..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards