Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 19 september 2006

Av Therese :) - 19 september 2006 17:18

Nu har det börjas komma på att det är dags att skaffa barn. Visst kanske det skulle vara mysigt... men jag är ju så liten ännu. haha, eller? Nä, kanske inte... men hmm... Okej.. hmm.. vad ska man säga *fnissar lite gott* De som väntar på att jag ska skaffa barn får nog vänta ett tag :D

Av Therese :) - 19 september 2006 15:08

Sitter och jobbar på med allt som måste göras på jobbet. Känner mig inte alls motiverad till att jobba. Är trött, uttråkad och vill bara inte! Men snart är det helg :D *längtar* Ska bli så skönt! Och lilla Jempa pempa kan man ju bli avis på, hon drar till utlandet på torsdag. Turkiet! Varmt och skönt ska det tydligen vara där. Fast när jag var där för något år sen så tyckte jag att försäljarna där var GRRYMT jobbiga! Men antagligen är det väll för att jag är så otroligt kass på att pruta. Fast det var något som man fick lära sig i Singapore iaf. Där var det bara till att pruta så mkt som det bara gick om man då ville ha en vara. Fast det är egentligen bättre att betala det som står tycker jag. Men men.. Tro om jag ska be min vän om en tjänst...;D Undra sa flundra...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards