Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 september 2006

Av Therese :) - 10 september 2006 15:11

Det är kallt inne idag tycker jag. Även fast jag sitter i det varmaste rummet på jobbet så fryser jag. Har precis stoppa i mig en pirog. Men kan dock inte påstå att jag blev så mätt på den :( Även att jag tog två hårdbröd mackor till.. men men. Får äta något delikat ikväll kanske?! Killens mormor skulle bjuda han och hans familj på middag. Men eftersom att jag inte slutar från kl. 19 så skulle han få med matlåda till mig. Fast det är dock mkt mkt sällan som maten man värmer blir lika god som nylagat... iaf för mig! Ne, jag tror det är dags för vinterkläderna nu snart! Buuurrrr!

Av Therese :) - 10 september 2006 12:33

Morgon har varit fullt upp på jobbet. Har precis varit ut en sväng och kommer då till en lokal där det har gått ett larm. Först tror de att det var vi som satt igång larmet när vi kom in men visar sig att det är nog ett annat larm som startat. Puh!Känner mig lite trött idag, så vore skönt om det blev lite lungt resten av dagen men det är väll bara en önskan?! Vädret ute är ju super fint fast det blåser, så varför inte ta en sväng till sjukhuset?! *gäsp*Skönt att man är ledig imorgon, tro vad det blir för arbete med huset då? Hoppas inte att killen åker iväg imorgon. :S Men isf så får man väll hitta på något enkelt jobb att göra.Tack för mig , hej svejs!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards