Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 september 2006

Av Therese :) - 9 september 2006 16:40

Denna jacka beställde jag här i veckan så troligtvis så kommer jag få den snart :D Visst e den fin ;) Och kommer säkert att vara varm nu när det är höst. Fanns även andra färger fast dessa var restnoterade. Men dock tror jag att kamelfärg kommer passa mig bäst! För svart och mörkblått syns alla hår på och det är inte så lyckat när man har husdjur som klättrar på kläderna ibland. Sen vit blir ju så lätt skitig. Och dessutom var det kemtvätt på jackan och det lär man ju lämna in den på ofta... Not! Ikväll efter jobbet blir det pizzaparty hos killens mamma :D Pappan e borta så det blir väll jag, killen, hans lillebror och mamma samt kanske syrran hans och hennes kille. Gott kommer det nog att bli iaf! Längtar till Pizza party!

Av Therese :) - 9 september 2006 12:29

Åh, det ska bli spännande att komma hem och se vad som har hänt med huset idag :DLängtar! Vill bara hem från jobbet nu!!!!!

Av Therese :) - 9 september 2006 10:41

Nu är alla väggar uppe så idag blir det till att spackla dessa samt skruva i de få skruvar som jag inte orkade med igår. Eller rättare sagt jag blev tillsagd att jag måste gå att sova *HAAHAA*Satt upp takskivorna igår så nu börjar det verkligen kännas som ett rum. Jätte mysigt blir det. Men tro vad man ska ha för tapeter? Ljusa eller mörka? Figurer eller enfärgade? Fondvägg eller ej? Det kan jag inte välja.. Gah! Men det blir säkert några innan det är färdigt hur som helst.Idag skulle killen min börja med att göra ordning lilla skrubben innanför samt att han skulle försöka att sätta upp de sista takskivorna. I lilla skrubben tänkte vi nämligen göra en garderob samt att vi tänkte lägga lite isolering på väggarna. Kände igår att det var rätt kallt inne där.. Så kan ju vara skönt till vintern att inte klädera är iskalla då, eller?! Jobbet kallar!!Hejhej

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards