Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 september 2006

Av Therese :) - 7 september 2006 22:59

Oj, så bullarna växte! De växte och växte! Det slutade med att de licksom satt ihop och det var ju inte riktigt tanken med dom. Men riktigt goda blev dom även fast de blev fula och fastnade i bullformarna *haha* Har sovit i huset natten till idag, enbart jag och katterna. Fast enbart ena katten var inne när det var dags för läggning. Men vaknade till vid tre så då kilade jag iväg och kontrollerade om jag såg någon av dom svarta. :DDär satt ena på biltaket. Ojoj, inte den bästa platsen. Tror inte jag vill tvätta av min bil skiten för lär väll vara repor överallt men jag hoppas verkligen inte att det är det! Men när jag kollade på bilen idag i dagsljuset så hade katt slajda nerför motorhuven, suttit på sidospegeln och försökt klättra upp på sidodörren... Visst låter det lovande om jag klara mig helt från repor?!?! Nej du, nu är det dags för att natta sängen! Godnatt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards