Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 4 september 2006

Av Therese :) - 4 september 2006 07:59

Har svårt att förstå en grej. Hur kan det komma sig att det oftast är på lördagar som jag är utan tidning?! Något säger mig att det är folk som varit ut på krogen och sen när de kommer hem så stjäl de grannens tidning! Men då är det riktigt illa tycker jag! Har man så dåligt ställt att man måste stjäla grannens tidning som de betalar för? Eller är det kanske så att tidningsbudet inte ger oss någon? Men hur som helst så är det inte mitt problem. Utan den som inte förstår att när det är ett tidningskast så ska hela tidningen ner i inkastet och inte lägga halva tidningen utanför! Må den som delar ut Sundsvalls Tidning det lära!!! Nå väl, i helgen så har vi varit i huset och arbeta en massa. Jag har fått specialuppdrag medans killen är borta på jobb. Göra försänkningar och skruva upp skivor. Började lite lätt igår. Men blev rätt snart lite väl svart eftersom att vi kopplade ur strömmen i rummet och inte har någon arbetslampa. Men det börjar att se ut som ett rum nu iaf. Tro om man ska fråga om vi ska jobba in luncherna idag. Skulle behöva åka på en affär där de har utförsäljning. Billiga priser där verkade det som. och lär säkerligen finnas en hel del som vi kan behöva där till huset :D Kanske att man kan få ta lite kortare lunch och komma ifrån lite tidigare?! Hmm.. återstår att se. Nåväl. Igår fick vi nya nyckeln till garaget. Hade inte fått den sen de bytte portarna i förra veckan så cirka klockan 23 gick jag upp till visevärden och fråga var nyckeln var. Behövde ställa in en sängstomme som vi hade fått. Antingen byter vi ut den vi har eller det blir en gästsäng. Eller också även att jag hört att killens syster med respektive söker dubbelsäng eller min syster och kille vill ha. Så den kommer säkerligen att bli använd. :D Jättefin var den iaf. Tack, tack Helena! :) Nu kallar jobbet! Åh, va skoj!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards