Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under augusti 2006

Av Therese :) - 4 augusti 2006 17:33

Om man önskar att få göra en endaste rolig sak på en hel vecka för att det enbart passar då. Sen så bryr sig personen man ska göra det med inte ett jävla skit om det! Då blir man så jävla less!

Av Therese :) - 4 augusti 2006 07:31

Stod och pratade med en person och då så kände jag att det mer och mer började klia på min fot. Så blev tvingad att klia lite. Plötsligt säger hon, du har inte varit utomlands? Hmm.. o visst har man det :S I hopp om att det inte ska vara det men att man gärna vill veta hur de ser ut så får jag en liten beskrivning. Typ några milimeter stor, mörk, och gillar leva under sängen. När de har bitit lite av dig så klarar den sig under 55 dagar och sen återkommer den och vill ha mer. Fast då med alla polare som vägglusen kläckt fram.. Så ikväll blir det till att dra hem och kontrollera så att ingen ligger under sängen. Det vore ju en marddröm att fått löss!

NY!

Av Therese :) - 3 augusti 2006 22:09

NY OMRÖSTNING!!Rösta på!!

Av Therese :) - 3 augusti 2006 16:34

Jag har fått för mig att jag har en som håller på att spionera på mig vad jag gör på dagarna och eftermiddagarna.. Känns jättejobbigt! Är det en nojja eller inte? Vem vet, vem vet? Enbart den personen som jag misstänker vara den skylldige tror jag vet! Men hur kan den personen säga precis det man prata om för max en minut sedan och även att personen kommer och lägger näsan i blöt när man ska hålla sig borta? Det är en STOR gåta för mig...KANSKE SYNSK???

Av Therese :) - 2 augusti 2006 16:31

Idag så har jag namnsdag. Så därför så ska jag ikväll till mormor och moster på lite namsdagsfika. Både jag, mamma och mormor heter Carin. Hihi :)Men först så ska vi på husvisning och sen så därefter så bär det av till killens familj där vi ska bli bjuden på middag av hans mormor. Blir lassange, ska bli gott kan jag lova dig! Sen en massa fika därpå. Därefter så ska vi gå ner till sjön bredvid stugan där vi ska bada med hunden men jag antar att det kommer bli så kallt så kanske hoppar jag badningen :DDags att dra på husvisning! Hejhej!

Av Therese :) - 1 augusti 2006 22:45

Åkte ner till stan efter jobbet och hämtade upp Bella sen vidare till Ica där vi shoppade en massa ingredienser för att tillaga maten! Så nu har vi proppa i oss en massa mat! Mätt som en propp blev vi :D Najs lixom, fast man känner sig övermätt! Så har precis nyss skjussat hem Bella till sin lägenhet eller rättare sagt, den lånade lägenheten men iaf. Så nu börjar de bli dags för att snart ta och sova lite men först och främst måste man borsta tänderna :D

Av Therese :) - 1 augusti 2006 09:14

Snart är det dags. Snart måste man dra iväg och jobba lite igen. Men sen ikväll när jag slutar vid 19:00 så ska vi äta tacco middag. Ska bli najs! Längtar! Dags för att äta lite frukost nu sen brumma iväg till jobbet!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards