Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 augusti 2006

Av Therese :) - 10 augusti 2006 20:58

Tur att jag inte hade med mig mobilen när jag var i Indonesien.. Killen hade fått räkningen idag.. o den hade inte varit osaftig... ett kort samtal på några minuter hade kostat ca 300.- Tur att man inte fick en sån räkning!!!! *pustar ut*

Av Therese :) - 10 augusti 2006 17:56

Har hittat jättegulliga ljuslycktor som jag skulle vilja köpa. Iofs. så måste jag spara pengar nu som bara den... men borde ju kunna unna mig några sånna här fina för enbart 13.-/st Eller??

Av Therese :) - 10 augusti 2006 10:41

Känner mig lite tjock i halsen idag. Hoppas att det inte är någon förkylning eller liknande som är på G. :SVill inte bli sjuk, vore förargligt! Just nu när jag har så mkt på g. Ska ju snart bli husägare då rå :DSå framöver blir det en massa målning, slipning, spackling, inredning och mkt mkt mer. Men det kan bli kul. Riktigt kul! Hoppas bara inte kommunen kommer på att de ska köpa in marken och tomten. För tydligen finns det någon gammal lag som säger att är det visst stort så måste kommunen vara med på ett hör å. Och om de vill ha de så får dom första ching... Men varför skulle de vilja ha detdära gamla huset som inte alls e så vakert! Men det kommer att bli när vi är klar med det! Helt övertygad :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards