Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av Therese :) - 9 augusti 2006 23:14

Jag har ritat min egna lilla gris, den fick namnet Teppas :DMin gris

Av Therese :) - 9 augusti 2006 10:42

Oj då, detta verkar inte så bra... tydligen så skickar killens email adress ut en massa mejl till olika folk :S Två gånger har det hänt att han fått ett mail där det står att det ej har kommit fram det han försökt skickat.. när han för de första inte känner personen som mejlet blir skickat till och för det andra så varför skulle han skicka ut reklam för porrlänkar. Hmm... får kanske köra något uppstädningsprogram tror jag närmare bestämt!Vet ju själv hur otroligt irriterad man blir när man får en massa såntdära "skit" och då ser det ju inte alls så bra ut om man skickar ut sånt själv :S

Av Therese :) - 9 augusti 2006 09:19

Snart kommer lackskyddet som jag beställde till min lilla gulliga bil. Så snart så kan jag polera in lille sötis så hon glänser och inte en massa smuts angriper hennes lack :D Yehooooo!

Av Therese :) - 9 augusti 2006 08:57

Idag är det onsdag. Ska ner på stan sen och ordna lite grejs och sen så ska jag ut till Birsta en sväng verka de som. Kan ju blir riktigt skoj :D Affärer, affärer. Fast iofs. så borde man kanske spara pengarna. Hmm, återstår att se!Fika!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards