Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 augusti 2006

Av Therese :) - 5 augusti 2006 21:31

Har precis sett filmen One missed call 2, jättedålig tyckte jag att den va! Typ b-skräckis! Men fikat som vi hade till var iaf gott! Räkmackor, två var :D Nyttigt som bara den och goda!Men allt gott är nyttigt...

Av Therese :) - 5 augusti 2006 11:33

Idag var det jobb igen :S Vaknade imorse och kollade på killens mobil vad klockan var. I panik på att jag kom på att jag hade somnat utan att jag ställt väckningen. Så tog då tag i närmaste mobil och läser där på kl. 10,05. Åhåh, klockan var över 10! Jag skulle ju börja jobba då. I panik vaknar man såklart till snabbt som bara den och hoppar upp. När jag kommer ut till köket kollar jag en gång till på klockan. Då inser jag att den endast är 05,05. Pustar ut av lättnad, går och hämtar tidningen och tillbaka till sängen. Skööönt! Några timmar till fick man då sova. *hihi* Vid frukost frågar jag killen om han inte ändrat klockan sedan vi var i utlandet och de hade han förståss inte....Hade ju absolut inte varit helt fel att vara ute i solen. Fast egentligen så borde man kunna vara ute i solen samtidigt som man jobbar.. Hmm..?!Tål att fundera på :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards