Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under juli 2006

Av Therese :) - 2 juli 2006 18:29

Jeheje, idag kan mnan inte klaga på vädret! Va helt underbart! Har precis kommit hem från 20års kalas hos syrran så nu sitter man med en isglass i handen. Svalkande och minst sagt gott! Hon fick iaf en massa olika saker. Smycken, finare glas, kock kläder, en viltkniv och lite så :D Najs iaf. Lär väll komma lite mer kalas folk senare. Men men.. Tro va hon får då?!Har bränt mig lite tror jag nämligen bestämt. Kliar och svider. Men de lägger sig förhoppningsvis snart. Måste sola ryggen lite någon dag å... För just nu ser det konstig ut.. jätte mkt färg framtill men vit bakifrån.. Men man kan ju inte direkt lägga sig när man sitter och ska fika och så :DTro vad man ska äta idag då.. E inge vidare sugen på mat dock.. Blir nog enbart något lätt.. Återstår att se vad!

Av Therese :) - 1 juli 2006 22:32

Så, då har man varit på Lörudden och ätit en massa mat så nu e man mätt!! Fast grubblar fortfarande på fiskgrytan jag åt... Den såg snarare ut som soppa :S Hade jag veta de så hade jag nog tagit gravad lax med dillpärer.. Stod o övervägde... Fast mätt blev man ju iaf! :D

Av Therese :) - 1 juli 2006 11:15

Har fåt hicka.. och det är verkligen jobbigt.. Den bara lixom dök upp :( BLÄÄÄ!Måste ta o komma på vad jag ska ge syrran imorgon å.. Grrr........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards