Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 26 juli 2006

Av Therese :) - 26 juli 2006 22:14

Nu har jag och katterna lekt lite. Killen åkte precis och jobbade, så själv sitter jag här och har inte så mkt att hitta på :( Så jag och katterna letade fram laserpekaren och hade jagis. De älskar att jaga laserpricken. Hihi, de är så söta då. Åsså får de motion och det är bra!Tro om det är dags för sängen nu?! Godnatt!

Av Therese :) - 26 juli 2006 19:11

Idag efter jobbet så åkte jag ner till stan och träffade min kompis Gabriella. Trevligt :D Vi var på Coppers och åt hamburgare [[Gott var det!]] och sen så gick vi lite på stan då även Camilla hängde med. Blev inte så värst mkt shopping.. Enbart tre blomkrukor för min del gjorda i zink med blommor på. Dom är nog inte så lätt att ha sönder hoppas jag. Blir nog till att man tar och sätter om lite blommor.. De krukorna jag köpte var iaf större än de som jag tidigare hade så det blir nog till att sätta om de stora blommorna som vill ha större kruka till dessa krukor och de blommor som blivit utan kruka när dom störta i golvet får ta de mindre *hihi*

Av Therese :) - 26 juli 2006 14:07

Det började med ett det knackade på fönstret flera gånger i rad. Sen öppnades fönstret och mannen (målarn även kallad) sa att det ringde till oss. När Sara sa till honom att gå och äta så att vi skulle få lugn och ro. Men han påstod då att han inte hade någon fruga som laga mat åt honom. Men det är ju inte så värst konstig så som han är.. Jobbat som dörrvakt samt sjukhuset och det bästa han vet är att flörta. När vi tyckte att han skulle bli munk så sa han att han inte kunde det pga. att han tyckte för mkt om att busa. Visste ni att 4 av 3 kvinnor är otrogna dvs. asså mer än 100%. Det har jag och Sara idag fått predikat för oss på lunchen och tydligen ska det har stått i landstingstidningen. Vilket vi dock inte tror ett dyft på! Efter ett långt tag så kommer han på att han ska kolla ut vilka det egentligen är som han pratar med. Då ser han oss samt två till. Han vänder rätt snart in igen och säger i stil med opps, kanske skulle kolla vilka det var jag pratade med innan. Därefter stängs fönstret och det blev mkt tystare :D

Av Therese :) - 26 juli 2006 13:57

Två läkare står inne på akutmottagningen och pratar om hur dom ska behandla patienten. De står och lutar journalen mot en sparkcykel för att lättare kunna bläddra. Just min sparkcykel såklart som jag parkerat där för en minut. Jag ställer mig bredvid dom och hoppas på att de ska flytta sig. Men de står fortfarande kvar och då frågar jag lite snällt och försiktigt om det möjligen är så att jag kunde få låna min sparkcykel. Den manliga läkaren säger då till mig att han gärna ville låna den. På skoj utbrister jag att jag måste då få något i pant. Visst sa läkaren, vad då?! Jag kunde inte komma på något skoj svar.. så han sa då åt mig att jag skulle fundera på det. Därefter att jag oftast kunde hitta honom där. Hmm, vad menade han? Läkare är oftast de som är lite "högfärdiga" och helst inte prata med de som är lägre anställda om de inte behöver. Så det var rätt skojjigt! Fick mig iaf ett gott skratt :D Haha!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards