Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 24 juli 2006

Av Therese :) - 24 juli 2006 17:59

Har gjort en ny omröstning idag. Samt att jag piffat upp bloggen lite med lite nya färger, om du inte märkt det :DTro vad det blir för middag ikväll.. är sugen på något gott men återstår att se vad kylen/frysen bjussar på. Om inte man råkar ha sån tur att maten står på bordet?! Man vet ju aldrig. Men man kan alltid hoppas eftersom att jag är HUNGRIGGG!Fast måste nog kanske tvätta lite när jag kommer hem å. Hoppas på att ingen tagit tvättiden av mig.. För dåå blir jag lite ledsen! :(

Av Therese :) - 24 juli 2006 16:40

De som skaffar ungar när de har djur må väll för *pip* kunna lära sina ungar att vara med djuren. Djuren har rätt att säga till. Dvs. att gör barnet illa djuret så måste djuret få rivas, bitar och låta lite.. Man kan ju inte säga att det är något fel på psyket på djuret. Det anser jag iaf. Låt ungen lära sig att man gör illa sig om man tar på djuret så lär sig barnet för eller senare på ett eller annat vis!Tänk dig för du människa som ska skaffa utök.Tänk på konsekvenserna!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards