Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 11 juli 2006

Av Therese :) - 11 juli 2006 15:52

Ja, då sitter man på hotellrummet i Singapore och det börjar bli dags för att sova. Men har ännu inte ätit någon middag så kanske borde kolla om det finns något ute att äta eller om allt har stängt redan eftersom att kl. är 21:53 här.
Flyg resan gick iaf jättebra men värre var det med tågresan då vi mådde så jävla dåligt. Dock blev jag inte så dålig att jag spydde för sånt e inte skoj :S
Träffade föresten en gammal arbetskompis på tåget. Hon började närmligen jobba där efter att hon slutade där jag jobbade tidigare. Nåväl, blev inte så mkt mat.. Blev bjuden på någon rökt lax och bara jag såg den så hade jag god lust att spy, men jag klarade mig.
Väl på arlanda så tog vi oss vidare till London och Singapore där vi är nu.. Och hit kom vi idag vid ca 14. (morgonen i Sverige asså) Tur att vi hade lyxiga stolar på flyget som man kunde röra.. så man kunde vara liggande samt att man kunde spela spel på tvn med hjälp av fjärrkontrollen.
Nå väl... kommer mer sen kanske... eller någon annan dag... måste kila nu!
hej hej

___________________________
Klockan är nu fem minuter i tolv och det är nog dags att gå och sova antar jag. Imorgon måste man upp i tid för att sedan dra iväg till nästa ställe. Fast man vill ju gärna hinna gå lite på flygplatsen å.

men iaf... var slutade jag.. Hmm..
Fjärrkontrollen.. det var den vi pratade om. Jo, då på undersidan så var det en telefon så om man ville så kunde man ringa ner till jorden eller kanske bara ringa några säten bort för att prata i planet :D
Roligt detdära må jag säga. Såg även Så som i himmelen. Enda svenska filmen de hade så på hemvägen vet jag inte vad det blir!? Får väll sova då kanske?
Fick iaf sittplats på övre våningen av två så det var mysigt! Är inte ofta som man skulle unna sig allt detdära. Välkomstdryck när man stiger ombord, heta handdukar att tvätta sig före maten ja allt detdära som man bara får :D
Imorse till frukost fick jag ingen god mat iaf... så jag hoppas inte de har sån mat här hela tiden. Åt iaf Mc donalds till middag nyss. Hittar ett som har öppet dygnet runt så man får väll springa ner igen om man skulle bli hungrig *Haha* Upptäkte en rätt tuff grej där som de även borde ha i sverige tycker jag. Delivering av Hamburgare lixom. Rätt skoj när man såg att de hade som en stor hockeytrunk på ryggen också drog de iväg med hjälmen. Antagligen åker de väll vespa?!
Nu är det dags för en dusch sen så ska jag ta och sova lite!
Ha det så länge där hemma! :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards