Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 juli 2006

Av Therese :) - 8 juli 2006 11:28

Så duktig jag var idag! Orkade inte kliva upp klockan 7 imorse men pallrade mig upp till klockan 8 iaf. Duktigt gjort! Så nu har jag tvätta allt dock inte sängkläderna som ligger i sängen.. orkade inte med de. Men gör väll inte så mkt om man lågger de i tvättkorgen och lägger nya i sängen. Fast de är ju najs att slippa ha någon tvätt men antagligen så måste jag nog tvätta en del när jag kommer hem. Återstår nu bara att plocka upp tvätten men har en katt som ligger ovanpå :DMan måste kanske börja o packa snart känns det som.. eller åtmindstonde skriva en packlista. Ska bli spännande att besöka Singapore och Indonesien. :D Fast dock blir det inte så länge på varje ställe mer än någon dag. Fast ändå kan man ju hinna upptäcka mkt. Har du varit i något förslag på vad som man kan göra?? Tell me :D

Av Therese :) - 8 juli 2006 00:26

Jepp, precis.. resan är bokad så de verkar som vi drar iväg tidigt på morgonen.. sen så blir det en lång resa :DSingapore, Indonesien, England, Danmark och förståss Sverige. Ska bli spännande att besöka så många länder :DOch jag som tidigare enbart besökt några få länder. Norge, Finland, Grekland, Spanien, Turkiet och Bulgarien. Spännande ska det iaf bli. Tro om det blir någo shopping?! Bäst att ladda plånboken med alla besparingar så man blir rånad de första som händer! Ne, urscha så jag säger! Har iaf kollat runt på internet om städerna och tydligen ska det inte vara helt fel i Singapore. Vattnet ska man kunna dricka och en massa shopping! Tjoooho!Men det är bäst man tar med handduk och bikinin så man kan bada om de skulle råååka vara bra väder ;)Dags för att sova, godnatt!O föresten, en sak till.. Hoppas du hade en bra födelsedag Jempa nu när du blivit hela 24 år lixom :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards