Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 juli 2006

Av Therese :) - 7 juli 2006 22:28

Jeheje, idag så ringer de från killens jobb. Panik över att de måste få någon till Indonesien. Och eftersom att de hade lovat alla semester så sa de att om han hoppade över resan till Tallin så skulle de betala både Tallin resan samt en resa till mig till Indonesien. Hur najs som helst lät de ju lixom. Kanske inte är värsta sommarvädret där. Men varmt lär det ju iaf vara. Så de lutar åt att vi drar iväg dit om de inte ringer och ändrar sig att de inte behöver någon hjälp. Sorry Sandrish och Jempa hade varit grymt roligt att göra något skoj. Men kanske hinner ses på måndag förmiddag, beroende på när vi ska åka?! Kunde inte tacka nej till erbjudandet. Kan vara hur skoj som helst att besöka ett helt annat land. Dessutom så verka de som att de kanske blir något fler land än Indonesien on the way lixom :D Lär ju vara en resa som kostar en del?!?? :SAnnars så få vi la ses ngn annan gång?! Kanske kan dra ner till Stockholm över någon helg eller så?!

Av Therese :) - 7 juli 2006 21:21

Idag då jag var i mormor och mosters stuga och grattade moster på födelsedagen så va vi ner till sjön och badade. På vägen hem så såg jag för första gången i mitt hela långa liv på nästan 24 år, en vildorm (ej på zoo liksom) som låg och slingra sig på vägen.. söt va den. Inte så liten. Blev så till mig när jag såg den att jag minns inte vilken sort det kan ha varit men de andra påstår att det var en snok. Jag tyckte den va sötig :D Va typ kanske hmm.. när den slingra sig va den typ som en linjal,. men om man skulle dra ut den blir den förståss längre....Moster blev iaf glad över träskona.. som inte är gjorda i trä.. men ändå :D Va sånna dära foppa skor iaf! Najs att hon gillade dem!

Av Therese :) - 7 juli 2006 09:32

Grattis moster Lisbeth och Jempa på födelsedagen! Hipp, hipp, hurraaaa! Idag är det er dag! Se till att ha lite tårta kvar när jag kommer på kalas ;)Många kramar och grattis!

Av Therese :) - 7 juli 2006 09:32

Två yngre pojkar gick på stranden emot skogen:- Ska du också kissa Alex?- Nej, mamma sa att jag skulle hjälpa dig.De va roligt Jempa :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards