Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 30 juni 2006

Av Therese :) - 30 juni 2006 23:06

På besök hos hemma.. eller rättare sagt jag va o hälsa på medans de inte va hemma men jag och vovven var iaf ute i solen. Vovven fick duscha lite i vattenslangen och jag solade lite :D Blev lite färg iaf, de tycker jag e najs. Efter besöket hos mamma drog vi vidare till mormor och moster på besök. Jag, mamma syrran och vovven asså.. Där fick vi en massa fika å sånt. :D Sen drog jag vidare till och bytte den trasiga piltavlan så man hoppas nu att man har fått en som är hel *håller tummarna* Därefter hem, bytte kläder och sedan till killens familj där vi skulle bli bjuden på grillmiddag, vilket var väldigt trevligt. Dessutom spelade vi lite kub och mitt lag van 2gånger av 3 möjliga :)Sen så åkte vi hem, på vägen mötte vi tre polisbilar på max någon minut. Två med blåljus och en utan ljus, men körde rätt fort ändå.. så skulle säkert till samma ställe... Tro vad som hade hänt?! Måste ju vara något rätt stort om man skickar ut så mkt poliser.Jeje, var iaf inte mig de jagade *hihi*Nu e det dags för sängen! Natti natti! ;)

Av Therese :) - 30 juni 2006 09:44

Åh vilket underbart väder det är! Sol! Jag älskar sol!!! Dags att ta en fika och sen kanske man åker till mammis och lägger sig ute i solen där man har möjlighet att ligga ute och gassa utan att grannarna måste sitta och kolla på allt man gör :S

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards