Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 juni 2006

Av Therese :) - 25 juni 2006 17:43

Nehepp, då fick man påbackning över att man hade öppnat porten och att det kom in värme när man skulle tvätta bilen. Hur fjantigt är inte det då?! Att man inte får ha porten öppen för att då kommer det in värme. Surpuppor i denna fabrik. Åker till mamma imorgon ist. Tar på mig kalaskläderna och åker dit tidigt. Annars lär man kanske åka på och tväätta/städa alla bilar eftersom att pappa fyller år imorgon. Har iaf köpt en jättebra present tycker jag :D *hihi* Hoppas bara pappa tycker att den är lika bra. Fast det tror jag nog. Brukar ofta få sån när han fyller år. Fast min är lite mera exklusiv. Mer om det imorgon.Tjingeling!

Av Therese :) - 25 juni 2006 12:28

Du har väll inte missat att jag nu lagt in en ny omröstning! Välkommen att rösta! :D

Av Therese :) - 25 juni 2006 12:21

Då har man precis fikat lite! Så då börjar det väll att bli dags att ta tag i livet och göra lite nytta. Ska ta och tvätta bilen idag är det tänkt samt att man ska dammsuga den lite. Känns licksom bäst att lämna in den fin när man köpte den fin :D Man måste ju vara garderad om det nu blir så att jag får bilen min till veckan....

Av Therese :) - 25 juni 2006 00:28

Gick ju inte så bra för sverige på fotbollen. Tråkigt att de skulle åka ur redan. Men sånt e livet. Hade ingen bra dag ida´ tror jag. Spela ju askasst i början av matchen innan utvisningen kom. Då skärpte de till sig. Sverige lyckades med att få en straff men sämre gick det med att sätta den i målet. Matchen mellan Sverige-Tyskland slutade 0-2..Bättre lycka nästa gång, bara hem och träna på!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards