Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 21 juni 2006

Av Therese :) - 21 juni 2006 23:22

Ska ta och se den nu, om jag inte somnar innan jag ens börjat o se den... E ju duktig på det jag.... Men som tur e så kan man ju isf. se om från de man somna imorgon. För det lär väll bli dåligt väder som alla andra dagar när man e ledig. Fast vore ju iofs. bra med lite fint väder så man kan tvätta bilen in- och utvändigt. Hade fått mejl från bilfirman idag och de informerade mig om att bilen hade landat samt att det började dra ihop sig :D *jehoo*

Av Therese :) - 21 juni 2006 23:11

Haft en skittråkig dag idag! Tycker alla som har varit i min närhet har varit sur och tjurig! BLÄÄ!!! Fast de påstår att det varit jag som varit surig. Men det håller jag absolut inte med om. Fast kan ju knappast påstå att man blir gladare över att folk påstår att man är otrevlig.. :(Men men, jag och Jempa hade iaf det skita skoj när vi var på Coppers å åt hamburgertallrik. Kan jag verkligen rekomendera. *Mömsig värre* Dessutom drack vi en kall cola till med massa is och en lime bit. Men men, lite dressing i hörnen har väll iaf inte skadat *skrattar* Fan va roligt det va.. och inte va vi beredd på att det skulle dyka upp någon så gott som bakom axeln. Men det är allt roligt som avslöjas i min blogg kanske att Jenny avslöjar något mer?! Det återstår att se. Tajm att kolla in vad hon bloggat idag! Godnatt!

Av Therese :) - 21 juni 2006 10:13

Bra gjort Sverige! Ni klarade ju det fint igår! Kört hårt fortsättningsvis, vettja :DSå nu e det onsdag.. ännu en semester dag är kommen. Snart har man haft en veckas semester. Huga snart dags att gå tillbaka. Längtar inte :(Tro vad man ska göra idag då?! Ingen aning faktist... Fast tycker det är rätt så tråkigt att inte göra något å. Man har ju lixom semester! Då ska man ju göra saker och inte bara ha tråkigt och slappa :(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards