Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 juni 2006

Av Therese :) - 20 juni 2006 11:20

Ni gamlingar pratar om oss ungdommar som är som galningar. Men då skulle du bara veta hur barnen är! Börja och tala om dem först för det är ju sen man utvecklas vidare..Kan rekomendera Er att läsa på denna länk om hur dagens barn gör

Av Therese :) - 20 juni 2006 08:10

Då var man vaken då rå. Syrran ringde vid halv 7 och sa att hon fått fel på bilen efter vägen. Bara till att vakna då! Upp & hoppa lixom! Vet inte riktigt vad som var felet, men troligen bensinpumpen.. Bilen verkade inte få någon bensin. Hoppas bara det inte är något dyrt fel. Jeje, syrran sa åt mig att det var jag som fick bli bogserad. Första gången man får åka lixom efter sådära. Rätt otäck tyckte jag. Och lixom ligga så nära bilen framför och ha så lite broms :( Men jag klara det ju iaf. *pustar ut* Så tro vad man ska göra idag?! Bara slappa tror jag.. Va ju så duktig att jag gjorde rent akvariet igår. Det var den goda gärningen denna vecka ;) Har man semester så har man. Dags att vila lite.. Känner mig lite tröttis... :O

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards