Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 juni 2006

Av Therese :) - 17 juni 2006 22:57

Idag har jag gjort mkt. Var först till killens familj där de hade besök av en kompis till hans syrra. Hon hade ett mkt konstig husdjur nämligen en igelkotte. Men den var iaf jätte söt. Sen så på kvällen fick vi middag där. Fisk och potatis! Gott! Lite komiskt, det är sällan man äter fisk. Men nu har man ätit fisk tre dagar i rad :DJeje, sen drog vi iväg till Timrå. Där de hade teater, nämligen Hamlet. Va bra gjord tyckte jag! Mkt roliga scener :DEfter föreställningen så åkte jag till hem till familjen och fick lite jordgubbsplantor samt plockade lite liljekonvaljer! Jättefina va de. Fast de är nog inte alls lång tid nu innan de är utblommade :(Jeje, dags för sängen. Godnatt

Av Therese :) - 17 juni 2006 11:51

I Sundsvall glädjs man åt att Ljungberg gjorde ett mål i VM-matchen Sverige-Paraguay 1-0.

Av Therese :) - 17 juni 2006 09:55

Verkar som en förkylning håller på att bryta ut. Har haft ont i halsen i flera dagar och nu har jag börjat att nysa en massa och känner mig snuvig :( *vill inte* Speciellt inte nu när det är semester vill man vara sjuk! Fast iofs. kan det vara skönt att bara ta det lungt några dagar till en början innan man kommer på något "hyss" att göra på semestern. Synd bara att det inte var sol. Då hade man kunna äta frukost på balkongen! Det hade varit mysigt :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards