Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 juni 2006

Av Therese :) - 14 juni 2006 22:08

Har fått ont i min hals... va ute och cyklade förut och då blev det sämre :( (en skit cykel... med bockstyre och snea skärmar) Hoppas inte på att bli sjuk nu när det snart är semester!!! Har varit och spejjat på ett hus som e till salu snart.. skylten har kommit upp men ännu ej utannonserat. Skulle kunna få till huset jättefint! Men en massa arbete och en massa pengar behövs! Skänk lite peng eller virke till mig vettja snälla :D Då kanske jag har råd med huset... för lär bli svindyrt... jätte mkt mark är det till huset :(Ska gå och vila nu. Kanske se lite på filmen Världarnas krig.. få se va man orkar.. men har ju trots allt börjat o kollat lite på den :D

Av Therese :) - 14 juni 2006 13:08

Idag har jag varit tillbanken, prata lite med de om mitt lån.. Personligen så tycker jag att lånet jag fick nu va klantigt gjort... de är högre ränta när jag egentligen inte behöver! Men de är väll så på bankerna. Va ju skriverier nyligen om att banken lurar sina kunde.. som vanligt!Man är alltid lurad. :(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards