Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 juni 2006

Av Therese :) - 10 juni 2006 23:32

Då har man varit ner till stan en sväng och kolla på lite crusing och sen så va man på Max och kollade lite till. Dock åt vi inte *duktigt* :D utan vi gick till stan och hem igen! Vi gick och gick!O nu är vi hemma så nu ska jag få en glass e jag lovad :D och kanske lägga mig i sängen och kolla på bäst i Sverige som jag sett typ halva av.. verka vara rätt okej film.

Av Therese :) - 10 juni 2006 19:15

Jag är så jävla arg, förbannad, irriterad, sur...skulle vilja ha något att slå på! Hur fan kan folk vara så jävla korkad och ifråga sätta allt?Och dessutom vill jag kalla saken för skiten så ska det inte heller ifråga sättas!!! Men hon hade säkert känt lika som mig hon som sa att jag skulle göra saker om hon ville hem och ut i solen iställe för att vara instängd i en källare där vi har 2 fönster som går ut i en korridor!BITCH!

Av Therese :) - 10 juni 2006 17:12

Jag och min arbetskompis har precis ätit en glass var ute i solen. Gottigt va det iaf. Jag åt en Twister och hon åt någon magnum glass... en av de alla fast den va av vit choklad... Solen sken på oss så vi blev såååå bruna... *hhiihii* på typ en kvart......

Av Therese :) - 10 juni 2006 09:16

Jahaja, jag som typ e kär i solen ser att det är världens finaste väder idag!! Det kunde man ju förstå, eftersom att man ska o jobba om typ en halvtimme! Suger som bara den!Fast kanske kan övertyga tjejen jag jobbar med att vi kan sitta ute och arbeta med något :DDet tycker jag vore najs! Tro vad man ska äta till lunch idag då? Jempa tvingade ;) med mig på max igår även fast jag sa att jag skulle laga mat så jag hade matlåda idag... Men hon lovade då att hon skulle ordna den åt mig, fast har ännu inte sett att matlådan kommit... kommer kanske snart hoppas jag *håller tummarna*Dags att fika lite! Rostade makkisar och juice/mjölk/saft till.. (beror på vad som finns)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards