Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 juni 2006

Av Therese :) - 7 juni 2006 22:29

...med det mesta. Hur kan det komma sig? Idag så gjorde han en liten vurpa med bilen! Hoppas det bara e okej med han och snart får komma hem från sjukan!Sundsvalls Tidning

Av Therese :) - 7 juni 2006 22:19

Nu e studenten avklarad! *puh* Blev rätt lyckad även fast det va hur stressigt som helst på slutet! Syster blev glad för alla fina presenter och vi fick jätte god mat och tårta :DSlutet gott allting gott!

Av Therese :) - 7 juni 2006 22:00

Hur gör man när man har laddat in 100 bilder och då kommer på att man ska ta bort någon bild ur galleriet. Man borde ju kunna ta bort det?! Eller hur e det egentligen? Eller är det så att man måste köpa 100 bilder till för att ta bort bilder som är inlagd som man inte använder?! Jag fatta nada.. Blääää!

Av Therese :) - 7 juni 2006 10:02

Det drar ihop sig. Börjar känna mig mer och mer stressad över att veta att jag har hur mkt som helst att ordna när jag kommer hem :S Måste in på affären också, hittar inte igen studentsnörerna som jag köpte förra året! Men de borde finnas på närmaste ica affär *hoppas*Tur att jag inte behövde plocka upp mormor och moster också, för då hade det varit ännu mer kämpigt att hinna med allt... Snart får man pusta ut, då allt e över ´lixom..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards