Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under maj 2006

Av Therese :) - 20 maj 2006 13:04

De bara ramlar in sjuka personer idag... Och jag som hoppats på en lugn dag! Så man inte är helt slut ikväll.. tänkte ju att man skulle orka se hockey samt Eurovision song contest! Man måste ju hejja lite på Sverige såklart! :D HEJJA HEJJA!Plikten kallar Adjö!

Av Therese :) - 20 maj 2006 08:47

Ja, så är det verkligen kisse har tränat vilka tangenter han ska gå på.. Precis de som gör att det försvinner allt det man skrivit... Orka inte skriva om det nu iaf...dags att fika, ska snart och jobba lite! Annars blir nog sjukan inte så glá!Oboy & rostade mackor dags!

Av Therese :) - 19 maj 2006 21:13

Fick denna igår av min lilla gosse :DSnälligt lixom! Luktar gootttt!!!!!

Av Therese :) - 19 maj 2006 20:23

Fiskmåsar brukar va jag vet inte vara i stan och flyga runt och skrika.. men vet nu inte hur många dagar i rad som de gjort det.. Bläää skrikmåsar!

Av Therese :) - 19 maj 2006 19:59

Bilderna knäppt med mobilen, därav lite suddiga!

Av Therese :) - 19 maj 2006 19:54

När chefen är borta dansar personalen på bordet! Så idag slog Sara till :D Tog och fyllde upp sina bobbisar så pass att hon kunde ha koppen på brösten! Najs utfyllnad!Så roligt va det iaf *Hahahhahahaaa*Sen så fick vi gå på något möte ang. Komunikation.. jag va så jävla trött att jag höll på att somna. Va skitjobbigt! blläää! Men blev lite bättre efter att vi fikade lite, efter typ halva tiden men iaf.Sen så sluta jag och drog vidare till mormor och moster på fika. Dit kom även syster och mamma samt vovven dårå förstås!Nu ska jag äta lite makaronpudding *mums, mums* Är dock sugen på att dricka coca cola till.. men har inge sånt :(

Av Therese :) - 18 maj 2006 15:41

Nåväl, nu har man skrivit till de som levererade killens dataskärm. Dålig gasfjäder i den.. som rasa ihop redan efter en månad... och nu e det typ flera månader efter.... Men ska de bli gjort så måste man ta tag i det! Det är banne mig garanti och då ska man ha det å. Har ju ännu inte gått ett år och det brukar de vara oftast iaf! :DDock vet han ju inte om själv att jag har ordnat med att kontakta de.. så man får väll hoppas att de inte ringer och prata med honom ang. skärmen när han inte vet något om det! De vore ju faktist allt för skoj. Men han säger alltid när jag tycker att något är fel att då ska jag ta tag i det! För han gillar inte att gnälla...!Nu återstår och se va som händer om de är villig att skicka en ny gasfjäder :D

Av Therese :) - 18 maj 2006 12:45

Tror inte min dator vill vara med längre. Börjar bli dags för storstädning i den verka det som... BLÄ! Fast iofs. blir den ju pigg sen förhoppningsvis :DDags att bränna över lite på skivor å så...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards