Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under maj 2006

Av Therese :) - 22 maj 2006 22:18

Önske slutresultat1. Ragger2. Jessica3. Daniel4. AntonSlutresultat1. Jessica2. Ragger3. Anton4. DanielMen visst kanske Jessica med var värd att vinna men gillade inte riktigt anledningen till vad hon skulle ha pengarna till.. Till skönhetsoperationer.. Då hade jag hellre sett att Rickard som verkar vara lite mer ordningssam av sig hade spendera pengarna på ett riktigt fint bröllop med sin Sofia. Och en glassig raggarbil.. Men men, that´s life!Jag e hungrig nu iaf!!!! :(

Av Therese :) - 22 maj 2006 18:02

Sitter precis och äter av en piggelin glass!Den är godig :D

Av Therese :) - 22 maj 2006 17:17

Nå man börjar fundera hur det egentligen är här på jorden? Är gräsmattor till för att man inte får gå på de. Jag trodde iaf att man får gå över gräsmattorna och speciellt när det inte är en speciell gård, utan det är hyreshus! Då trodde jag man fick vistas på gräsmattorna. Då är det väll en allmänhet, eller?Vilken jävla surgubbe man mötte på iaf. Sa åt mig att det är ingen gångväg utan att man kan lära sig att gå runt på vägarna! Dessutom sa han åt mig att jag kanske lärde mig när jag blev äldre! Svara han bara att då kanske jag lärt mig nu också gick jag till postlådan och la på brevet för att sedan gå tillbaka SAMMA väg pga. att jag skulle kunna irritera gubben ännu mer! SUUUUR GUUUUUBBBE!

Av Therese :) - 22 maj 2006 16:24

Ja, förutom att vi var och åt hamburgare på stan så var vi även och kollade på cykel åt killen samt att vi var på telefonbutiken och skaffa en ny mobil. Dessutom var vi och köpte en byxkjol eller va de nu kallas för åt mig! Jättefina! Fast har egentligen beslutsångest om jag inte skulle haft en storlek större.. men det fanns inte i den färgen jag ville ha! Stod mellan mörkblå och bruna. De bruna var finast tyckte jag! Fast har ju iofs, 30dagars öppet köp har jag för mig jag läste.. så kanske finns de ute på Ikea i annan storlek. Man kan ju alltid kolla om man har vägarna förbi :DNe, ska snart sätta mig framför tv:n och spela lite Xbox! Får se va man kommer på att man ska spela för spel... Worms kanske?!

Av Therese :) - 22 maj 2006 16:22

Se så fin min telefon e :D

Av Therese :) - 22 maj 2006 15:33

Så, nu har jag varit och förlängt mitt abonemang på mobilen! Jätte fin e den :D Den heter Nokia 6280 New Yorker! Tydligen ska den vara bra enligt både säljaren och alla tester som är gjord som man kan läsa! Det är den bästa telefonen Nokia har gjort :D Så det ska bli spännande och se vad man tycker själv!Osså, Jenny nu har jag 500min/månad samt att jag fick 300gratis sms/mms :DDet är ju faktist inte fy skam :D

Av Therese :) - 22 maj 2006 10:05

Av Therese :) - 22 maj 2006 08:53

Hmm, sitter och funderar på om man ska byta ut telefonen man har eller om man ska få sänkt månadskostnad i 9månader... Har beslutsångest... Tro vad man ska välja!? Gaaah, skitjobbigt e det! Tro om det kommer någon bra 3G telefon framöver, någon som vet???

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards