Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under maj 2006

Av Therese :) - 31 maj 2006 17:17

Telefonen ringde nyss, killens mamma som skulle bjuda med oss på restaurang på söndag :D Med enbart 17st till.. Låter ju hel najs det. Tro vad man blir bjuden på för gottig mat!Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Av Therese :) - 31 maj 2006 17:11

Jaha, då måste man börja göra sig iordning för vårruset.. känns ju inte direkt som jag vill på det Blött o *pip* ute... dessutom så har jag hål i skona :( Men man måste väll ställa upp.. eller som vissa på jobbet säger, vi har ju blivit sponsrade och då måste vi ju vara med! Annars skulle vi inte anmält oss från början. Men det känns snarare som att de tjatade på att man skulle vara med. Jag hade inte alls ngn stor lust! Massa människor man typ ska slåss med för att ta sig fram.. folk som lägger krokben på en och sånt skit.Då kan man ju hellre ta en runda själv efter några gator.. tycker jag!BLLÄÄÄ!

Av Therese :) - 31 maj 2006 16:20

Jag och mina kissar gillar kexchoklad. Men tyvärr får de inte äta så mkt av den, eftersom att det inte är nyttigt för djur att äta kexchoklad har jag hört..

Av Therese :) - 31 maj 2006 04:53

Nuj sitter man ensammen här med de tre kissarna! De är galna över att de har hittat kattgodis påsen som de vill få upp! :DSjälv så ska jag kila och läsa lite tidning, samt att jag sen kanske ska se på lite tv. Har dock inte så mycket att göra vid denhär tiden på morgonen..Ne, nu ska här läsas nyheter :)

Av Therese :) - 30 maj 2006 20:00

Har fått en avi, en påminnelse dessutom... och inte en aning om vad det är i paketet dessutom.. varifrån kommer det?!?? Så man beger sig såklart iväg för att kolla vad det kan vara för ngt! Och vad får man.. Jo, ett svar om att de inte hittar igen paketet! Tro om det har blivit ngt fel... kolli id påminde rätt mkt om ett paket som jag fick från utlandet för ett tag sen.. fast ändå va det ju lixom inte alls likt.. enbart på bokstäverna som va i början och slutet... Det kanske bara är posten som försöker bluffa mig att jag har ett paket! De skulle iaf höra av sig imorgon och det blir riktigt spännande att se vad de kommer fram till...Uppföljning kommer :D

Av Therese :) - 30 maj 2006 13:26

Köttbullar och stuvade makaroner blev det till lunch. Det tycker jag om :DTycker att det borde bli lite sol snart! Det regnar och regnar hela tiden! När ska det bli sommar? Snart dags för semester jue :S Tro vad man ska hitta på i sommar. Skulle vilja göra något skojjigt, men vad? (Kom gärna med förslag)Imorgon är det vårruset och jag är verkligen inte laddad för det och speciellt inte om det regnar! Då blir man blöt, frysen och till på köpet sjuk! Det är det inte värt!Speciellt inte eftersom att det är min långledighet nu! Fredag, lördag och söndag! Jehooo! :D

Av Therese :) - 29 maj 2006 17:02

Tusan vilken tabbe jag gjort idag, skulle börjat 10.00 men jag klev upp så jag va pigg o allert till klockan 7,00 så man kom iaf i tid idag till jobbet! Vaknade så att jag skulle åka till jobbet vid 7, men började och fundera på vilken måndag det var som jag skulle jobba till klockan 19.. men tänkte att det var nog inte idag. Fast letade som tusingen hemma efter ett schema så att jag visste! Men hittade inget i all förtvivlan. Så ringde till jobbet 6,45 men ingen svarade. Var bara till att ge sig av och hoppas på att det inte va till 19 man skulle jobba.De första man gör när man kommer in på jobbet är förståss att kontrollera i schema pärmen. 10.00-19.00 står det som arbetstid. Attans! Och jag som va så otroligt trött imorse.. Jejje, chefen sa att det gjorde inte så mkt. Han var väll glad att det var åt det hållet så att man inte var sjuk :D Skulle få ta ut det någon annan dag. Dessutom gjorde det ju inte så mkt att det var till klockan 19 när vädret ändå är REGN, REGN och åter REGN! Precis som alla andra dagar känns det som! Tro när sommaren ska komma?!Man kanske ska spara de tre timmarna till någon dag som man tror det kommer vara fint väder! Eller kolla upp i kalendern om man jobbar på då någon fyller år i sommar :DDå kan ju vara ett perfekt tillfälle om det passar med schemat..Tajm att gå tillbaka till jobbet.Micropausen är slut!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards