Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under maj 2006

Av Therese :) - 14 maj 2006 09:21

Åh noo, de är söndag.. sen imorgon börjar en ny arbetsvecka.. o just... de är imorgon som vi ska börja på det nya schemat å.. tror jag.. hoppas inte det e så att jag ska jobba kvällen imorgon då :SJeje, ska inte tänka på det! Dags för frukost ist!

Av Therese :) - 13 maj 2006 23:43

Hade filmkväll hos Jenny och David idag. Var riktigt trevligt faktist. Åt popcorn, jordnötsringar, godis och drack dricka! Precis som en fullbordad filmkväll ska ha!Sandra och Adde var på besök från Stockholm! :D Så vi såg på Skeleton Key. Var rätt okey, dock så va den lite svår att förstå sig på slutet. Va lixom lite konstig. Men ska väll inte berätta ang. filmen här i fall att du som läser detta har funderingar att se den!Tur att Adde hade sett filmen en gång tidigare så att han kunde förklara för oss som inte är så snabb tänkta.. ;DOsså va man till familjen en sväng innan och lämna några dvd-skivor samt ett minneskort som jag ordnat till syster på garanti! Så duktig jag e :D'Men är det ett års garanti så e det, då ska man ju även kunna utnyttja det! Ett år skulle de bli 23 maj, så de va ju verkligen i rättan tid som det gick sönder! *turen på vår sida* Imorgon så får man kanske åka hem igen.. Borde hämta digitalkameran som jag glömt idag samt att man kanske slå till på att tvätta bilen om vädret tillåter. Va ju rätt längesen man tvätta av den nu. Och sen så lova jag ju killen jag köpte fälgarna av att han skulle få en bild på min bil... han var ju så otroligt förtjust i vanliga bilar... så då får man väll ta och ordna det *hihi*Nä, det är la dags att sova!Godnatt!

Av Therese :) - 13 maj 2006 09:53

Ooooh vilket dåligt väder.. man känner bara för att låsa in sig och inte göra något!Bläääää!

Av Therese :) - 12 maj 2006 22:49

Jehooo, nu har jag klippt till jenny lite... inte som ni tror utan i håret.. lite kortare blev det.. men tror det ser rätt okej ut ;DHade sovmorgon imorse å.. började 9.. de va skööööönt :D sen sluta man 15.00 känns ju lite konstig när de är sådära.. man börjar efter de andra på jobbet o slutar före. Men det är ju helt okej ;D De enda man gör under dagen när sen är så kort är typ äta och äta.. börja med fika direkt kl. 9.00 sen lunch 11.30-12.15 sen eftermiddagsfika kl. 14.00 bra arbetsdag :DDessutom varit till mormor o moster en sväng på fika *mums mums* och till hem till familjen och åt taccos. Va skita gott!!!!!!!!Ne, nu börjar det bli dags att hitta på ngt skoj!Faktist fredag kväll, kanske ska sova på en gång :D

Av Therese :) - 12 maj 2006 19:15

Min lilla buskatt kan ibland slå sig ner för att bara ta det lungt framför tv:n :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards