Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 maj 2006

Av Therese :) - 10 maj 2006 21:34

Tror iaf maten hette så som syrran bjöd på idag! Jätte gott va det iaf *mums mums* allt för sällan man äter fisk känns det som.. borde bli skärpning på de :DEftersom att syrran lagade mat till mig så hjälpte jag henne o färga håret, dock fick jag aldrig se den slutgilltiga produkten... men de blev säkert bra.. tror de va samma färg som hon haft tidigare... möörk brunt.*kilar till köket*Hörde precis att de rassla i köket... så kila för att titta vad som hände.. då ser jag precis att ena kissen hoppar ner från diskbänken med en plastpåse.. såndära 2liters påse.. i munnen... Tydligen stod lådan lite på glänt där vi har de små påsarna så hon tog chansen att stoppa dit tassen o stjärla en.. säkert vet hon att det finns plastpåsar där *Haha* Hon älskar ju verkligen att hitta på bus. Olika bus varje dag. Hade även nästan hällt ut mina jordgubbsplantor idag... dock hitta jag skålen då den stod på snedden men ingen jord hade trilla ut *pusta ut* Vilken tur man hade då :DNe, de börjar bli dags för att kanske kolla på lite tv eller så... e ju faktist ledig imorgon *tjohooo*Byyye

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards