Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 maj 2006

Av Therese :) - 9 maj 2006 20:28

Idag återfanns den... diskproppen som varit borta i snart en vecka. Va säker på att man typ slängt ner den i soptunnan eller ngt men de visa sig vara fel.. den befann sig bredvid sängen :) Antagligen är det väll mina små bovar som varit framme.. kissarna då förstå ni. De gillar hitta på massa hyss när man inte är hemma eller för den delen när man är hemma å *haha*Se bara här om dagarna.. Hade en bukett med vitsippor som stod i ett glas. De satt ihop ner i skaften för att stå bättre.. Kan du då gissa va kisse gör med blommorna.. Jo, nämligen drar ut de ur glaset (tippar ej) och sen så bär iväg blommorna och lägger de på vardagsrums mattan!!! *HAHA* Älskar mina kissar även fast de ibland e så otroligt busiga! Nu tror jag nämligen de börjar bli dags för käk.. har typ nyss kommit hem från jobbet o så.. så man har inte ätit ngt sen lunch så de börjar kännas i magen... blir nog korv och ngt.. Tror jag :)Kissarna får räkor :D*lagar mat*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards