Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 2 maj 2006

Av Therese :) - 2 maj 2006 21:57

Enbart 2653 st virus fanns i min dator och 15 spionprog. Jehoooo!Kör hårt :)

Av Therese :) - 2 maj 2006 21:17

Efter jobbet idag så va man helt inställd på att man skulle hem o laga med själv... men då så hade min lilla gosse kommit hem från jobbet o lagat mat till mig *Weeeiiii* Fick mackaronpudding!!! Mums mums!!!Nu sitter man o är grymt avis på Jenny, som jag vet sitter hemma med en stoooor o goood kladdkaka! *vill åxå ha*Har prata om kladdkaka på jobbet så jag har gjort flera av de sugen på kladdkaka *haha* Najsigt! mmm.. ska fortsätta drömma om kladdkakan.. Håller föresten på att virus scanna datorn...har nämligen inte haft ngt virus program.. o man kan ju verkligen förstå att den vill leva sitt lilla egna liv ibland.Smittade: Systemfiler 3 och övriga filer 1797ojojoj.. vore kanske till att satsa på ett virus prog som stopper lite trojaner o virus o såntdära onödiga saker som de proppa in i datorn åt en... Dessutom e det ju inte så skoj om man blir avstängd för att datorn skickar en massa filer till andra datorer...Nu dags för kladdis... Gossen min lova mig det :)*Tjaaaao*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards