Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 18 januari 2006

Av Therese :) - 18 januari 2006 18:37

Jahaja... då drog man hem efter jobbet... osså gick man en bit... sen så börjar man fundera på var man har mobilen... ifa. någon skulle sakna en... ha den förståss inte med mig... ojojoj.. var har jag lagt den... sista gången jag säkert visste att jag haft den var när jag gick från jobbet! Har jag tappat den ute i bilen, eller rent av kanske på backen! Leta överallt inne. Gick ut i bilen och kollade om den låg där. Ringde förståss till den hela tiden men hörde inget! Var kunde den vara ?! :o Efter en lång stund så återfann jag den liggandes i baksätet på bilen?! Hur hade den kommit dit är en gåta för mig eftersom att jag inte förvarade sakerna när där bak på hemvägen.. men jag är ju förståss glad nu iaf! Jag har ju återfunnit den!Hmm, ja Ni!Imorgon ska jag kanske och kolla på en ny bil, få se om jag ska byta in min bil eller sälja den på REA! Eller kanske kommer på ngn annan fiffig idé men det återstår att se!Har precis börjat att tvätta lite! Så ska väll fortsätta med det samt städa bort lite julsaker, julen är ju trots allt över nu! *STÄDA STÄDA STÄDA*:P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards